trött och frustrerad

Galet trött idag, trots att jag sovit 11 timmar i natt.. Stupade i säng halv 10 igår... haha men det kan ju bero på att jag sov 4 timmar natten innan..
Var hos tobbe i fredags o firade hans 25års dag för andra gången:) Skojskoj, men det blev sent, kom hem vid 4.....
Jobbade hela dagen igår, höll på o somna stående.... hehe men man mådde väl som man förtjänade typ.
Imorse vaknade jag o var jätte pigg och var så fram till typ 2-3 nåt, när en väldigt frustrerande kund bara tog musten ur mig. Talade om för henne 3 ggr hur en bröstpump funkar, men hon ställde samma fråga om o om igen.. Tillsist gick jag o hämta en kollega som har mer tålamod, o mer kunskap då hon har 4 barn själv... Blev bara helt matt efteråt... trött på folk som inte fattar..
Nu borde jag ju plugga, men jag orkar inte. ska väl till Univ. imorn, o sen på pump. På tis e det handelsbankenfinansutbildning på kvällen på jobbet o sen ska jag flytta hem till Becca o ta hand om Mini o Morris i 2 veckor när hon e i Thailand:) onsdag blir nog uni oxå o sen börjar ett 3 veckors jobbamaraton:)

nu ska jag ta o fixa nåt ätbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0