Vad ska du göra i helgen då?

ja vad ska jag göra i helgen, who knows.. idag ska jag iaf bara va hemma o ta det lugnt, har varit galet trött o haft ont i huvudet halva dagen, blev ju inte bättre efter att ha legat me huvudet upponer o letat skogsmöss på jobbet...

Jobbar ju i helgen oxå, sen skulle vi träffats nåra från jobbet o fixat middag i morn, men vi får se hur det blir nu när massa folk är sjuka... Jag o Becca pratade iaf om att gå ut.. den som lever får se!

Var på SU igår, fick lite gjort, men inte så mkt som jag hoppats på, tappar lite motivation när jag inte  får sitta vid "språkvetenskapen", var fullt där när jag kom så jag satte mig på ett annat ställe vid ett fönster, kommer ju så mkt människor förbi så det blir ju gärna så att man sitter o glor ut genom fönstret istället för o koncentrera sig... Sen fikade jag me Anna, det var skoj, har inte gjort det sen innan sommaren...

Träningen går inte så bra just nu, måste verkligen ta mig  i kragen på den fronten! 2ggr i veckan duger inte, även om jag inte har ett stilla sittande jobb!

Tror jag behöver terminalglasögon, kliar som bara den o ögonen är trötta:( jobbigt!

Fick fordonsskatträkningen igår oxå 1487:- kaching, till vägverket... SUCK. PLus att jag betala trafikskatt på bilen för första gången, har undvikit de där jäkla tullarna förut....MORR..

nu ska jag ta o kolla facebook, sen blir det slappa framför tvn tror jag.... Lazy days:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0