Vuxen ADHD. USA:S fetaste städer. och Modell dog pga sjuka skönhetsideal...

Trevliga news... inte så att  jag kanske va på första sidan på tidningen, men ändå, vuxen adhd... har man adhd så har man väl?? (Läste inte artikeln, bara rubrik och underrubriker).
Att sen läsa om USA:s fetaste städer o modellen som dog... ja 2 ganska stora världsproblem egentligen. O på tal om det. Var lite lustigt när jag häromdagen ramlade in på en väldigt ytligt bekants blogg. Jag som alltid trott att han var så säker på sig själv, men oj så fel jag hade. Han beskrev hur mkt en del av honom hatade sig själv... Måste va många som har det så, allt handlar om "Keeping up apperance". En kund när jag jobbade på ICA sa till mig en gång, när hon frågat hur jag mådde o jag svarat "bara fint", fast jag va så trött o irriterade att jag helst ville skrika rakt ut, att visst du ler o skrattar, men ditt leende når inte dina ögon.... ganska tänkvärt eller hur?!?!

Men jisses vikket deppigt inlägg det blev.... nu ska jag hit the shower o sen sova, jobb imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0