Bilen gick inte igenom:(

Min älskade Ford klara inte besiktningen.... tur pappa var iväg me den, jag hade väl inte fattat nåt...... iaf så va det nå fel på lyktorna på vänster sida, de är inte lika starka som de på höger.... o så kunde de inte göra miljötesterna för att motorn hackade.... hmmm får se om pappa kan fixa det, har ju 30 dar på mig innan det blir körförbud:\ ... Usch...

Lura me mamma till IKEA idag för o köpa en palm, men det blev ingen, de hade bara konstiga blommor, eller jättepalmer, eller såna som behöver mkt omvård o vatten(de som känner mig vet ju att jag inte direkt har gröna fingrar....) hitta iofs en som mamma sa hettte "elefantfot", men den såg ut som om den skulle ramla ur krukan.. så det var ju ingen hit... Köpte iaf lite ljus, för sena plugg-höst-kvällar...

Pluggade lite, sen åkte jag o körde combat, höll på o inte komma dit, o inte heller hem, undrar om det är nå mer fel på bilen, motorn orkar nästan ingenting.... fick kärringstopp 111 gånger... PINSAMT... menmen hoppas pappa kan fixa den imorn....

Nu e det House!! sen är det sängen, har en dundrande huvudvärk, o imorn e det jobb hela dagen, men först ska jag åka mupp.buss...... suck den stannar på var eviga mjölkpall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0