Houston, we have an I-lands problem o varför vill ingen gå på Anchor me mig!?!

heeh, min nagel har gått av.... ÄNDA in, har inte haft så korta naglar på evigheter, rätt festligt att faktiskt nå o röra tangenterna me pekfingret.... men jag får nästan skavsår av det,,,, efter jobbet iaf:) Äkta i-lands problem. Nästan så man skäms...

Ville gå på Anchor o kolla på Gemini Five idag, men inge ville gå med.. o de som kanske velat va nere i Skåne o Småland, va har de där o göra när det händer grejer här liksom?!?! Iofs va jag i Uppsala förra helgen, men ändå:)

Kampanj på jobbet, men sååå mkt folk e det faktiskt inte, inte som det brukade vara, inget slagsmål o vagnar eller färger på stolar.... Men vi sålde en hel del tripp trapp stolar idag på dagserbjudande.. O mitt i alltihopa sålde jag iväg en komplett Svanstol för typ 2500:- kaching.Men jag gav dem iaf en 20% kupong, lite ska de väl ha för att de köper så mkt, o var så trevliga, de fick inte ens den färgen på stolen de ville ha, för de bodde i skåne o kunde inte vänta på bygeln som inte fanns hemma. Bra med flexibelt folk:)!

Oskar åker till London imorn... orättvist, jag vill oxå  ut o resa, o gå på Starbucks:) O dricka latte:), Även om äkta Starbucks feeling är som bäst i Seattle:)


Var o träna för mig själv igår, o fick för mig att ge magen en ordentlig genomkörare, o det kändes idag vill jag lova... hosta o skratta känns i hela mig:)
Nya skjortor på jobbet from måndag, får andas försiktigt i min:) *LOL* har haft herrskjorta förut så det är ovant med dam:)

Nu e det SvenssonSvensson snart:) missa ju förra veckan, men idag ska jag krypa ner i soffan o skratta(o därmed få ont i magmusklerna....) borde ju plugga men har varit obegripligt trött senaste dagarna, å då blir det ju inge bra ändå... plus att jag är sur för att jag inte kan gå på Anchor.....

well well over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0