I extas

har vart o tränat, finns det nåt härligare än att verkligen träna hårt o känna att det är kul. Kom iofs på det mitt i en roundhousekick, så den blev lite vinglig, men fortsatte passet i extas:) Body Combat vare på schemat idag, sen Mathias slutade me switchingen är Combat mitt absoluta favoritpass, finns inget bättre man kan göra i livet :) Härligt me träning!!!

Ang mitt föregående inlägg... kom på att jag undrar en sak, hur kan man i Sverige, om man inte ligger uppkopplad  till en massa maskiner, veta exakt datum o tid när man ska avlida.... Nån som vet?? jag är riktigt konfunderad över detta, går det ens????

Testar en av mina "jag får inte skicka sms " veckor igen. Jag är nämligen addicted till sms, det är så kul:), men jag trakkar mina kompisar som iofs OFTAST orkar svara, men INTE alltid.... Iaf förra gången jag inte skickade ett sms på en hel vecka, fick jag ETT, japp ETT sms, av syrran som önskade lycka till på en tenta jag hade....  Sen lyckades jag iofs få 5 sms inom loppet av en timme av olika personer häromdagen, men ändå jag har ett litet experiment på gång! O så blir det ju billigare räkning:) Tror dock att det blir nåt sms i  inkorgen mot slutet av veckan, e ju 50-manna å fredag jue:) YAY

nu ska jag gå o äta nåt!!!
Imorn blir det uni.måste plugga MASSOR då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0