nathalie på taket...

Regn, regn, regn... man blir ju som deprimerad.... till o med Ubbe, hunden på jobbet, var nere o på taskigt humör...Slutade iaf kl 17 idag, nicenice!!!
Skulle åkt o tränat men Tobbe ska ringa o fråga nåt som tar längre än 2 min... eh vart ju så nyfiken att jag inte vill missa det samtalet....

Var uppe på taket o klättrade idag, i spöregn, för att ta ner "prisfest" banderollen, läskigt halt var det, o Jenny stod neranför o sa att jag inte borde klättra där.... men jag kom ner från taket i en del:)

Annars har inte mkt hänt, mkt lam dag... i nya jobbskjortor, Marcus tyckte vi såg ut som servitriser, jag kan knappt andas i min.... lite bang&olofsen känsla på de där gråa strikta skjortorna....

Prison Break ikväll:)


här var jag o klättra på taket idag, tack godegud för att det inte var snöo is... vatten o regn räckte  bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0