nu orkar jag inte va sjuk längre

Så e det bara, jag klarar inte att vara sjuk, mer än typ 1 dag....sen måste jag förhindra mig själv att hinna till gymmet.. jag vet att jag är konstig, men jag har iaf växt så mkt att jag fattar att det är farligt att gymma när man är sjuk,o att simma med 40 graders feber, som jag gjort X antal gånger, inte är så himlans bra... Men idag efter 1.5 v så tyckte jag att det var dags o va frisk igen, så jag åkte på combat:) Grymt mkt folk, höll på o kicka en tant i huvudet.. sen bör det ju tilläggas att hon inte riktigt hajat att instruktören gör spegelvänt mot oss vanliga dödliga... så hon gick åt vänster när jag gick åt höger o då blev de liiite tight..... men vi gick hela o levande ur striden båda två!
På parkeringsplatsen stod 3 daaaamer precis bakom min bil, först glodde de på mig o på bilen, de var såna som körde splitternya Volvos o Audis, men eftersom jag inte hunnit gifta mig rikt, o inte längre är med i pappa betalar duger min smårostiga Ford alldeles utmärkt SÅDESÅ!. Iaf så tänkte jag att de borde fatta att de skulle flytta sig, o visst gjorde de de, men åt lite fel håll, de stod mitt i vägen när jag skulle backa.... idiots!!! O jag var på gränsen till soppatorsk.,.. så jag varva motorn lite o då försvann de:) hehe

Annars har jag pluggat en massa, måste bara ta  börja skriva typ imorn!!! funderar på att stanna hemma o börja me det, får nog inte plats, eller snarare orkar inte släpa alla böcker till Uni. :)

Lotte fick en Jonathan den 19e grattis grattis, till din lille gutt:)

snart e det House, ska äntligen få se om Foreman överlever eller inte!!
O just det, såg ni Prison Break igår??? Nog för att serien kanske börjar bli lite väl utdragen, men den e bra  än så länge, o Wentworth Miller e ju inte ful direkt!!!

A ja House va det!

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0