Dags att växa upp

Hon har ALLTID funnits där, min älskade mormor, Ruth Eivor Kjelllgren, men inte mer. min romrom som jag jämt, i 26 år haft där, dog av hjärtattack i en ambulans. o vart faaan var jag. eller alla andra.. Känner mig hemsk som inte besökt henne på så länge. Men som mamma sa, kanske hon inte ville det, att jag skulle se henne dement o sjukare än vanligt. Nu hoppas jag att hon får vila i frid, för jag vet att jag är egoistisk som vill ha henne tillbaka, hon har det bättre nu, utan värk o plågor.
Min älskade mormor, "Jag ska måla hela världen lilla mormor, full av solsken varje dag" . 

Vi ses i Nangijala!

O tack gode gud för vänner som visar att de bryr sig, även om man inte vet vad man ska säga, är det skönt att ha någon där!

Nu måste jag växa upp, det är ju livet, folk föds och dör, det kan man inte ändra på, hur ont det än må göra.

Kommentarer
Postat av: izza

RIP! Stor kram till dig och familjen.

2008-04-28 @ 11:42:59
URL: http://missizza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0