E du paxad ?

Datorn jag sitter vid klarar inte svenska bokstaver, och inte kan jag hitta nat fragetecken heller... mutter
menmen
Har klarat av dagens seminarium, alla tror val att jag e dum i huvudet, menmen I do not really care. Nasta veckas seminarium ar bloggseminarium, sjukt svart o gora bra utan internetuppkoppling (nu e jag dar igen). sen ska man vara 2 o 2 men de enda jag kanner i gruppen var redan paxade varpa jag inte orkade fraga vidare utan har paborjat arbetet  lite sjalv, genom att lasa carl bildts blogg. den ar egentligen ratt informativ. men man orkar bara till en viss grans da jag maste analysera den medan jag tar in alla info han oser ut.... sa nu far det va nog. maste ga i kopa en bok, mutter... o sen ska jag ta o kolla pa Friis & Co om de har nan bra vaska pa sin rea! Forresten hitta jag fragetecknet!!! yay, men att skriva utan ratt bokstaver kanns normalt, back to the good old days pa resedagboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0