Fascinerande

Som uppgift till nästa veckas seminarium ska vi som sagt analysera bloggar, på ett eller annat vis, fanns väl 4 sätt o välja på. Jag som då inte hittat, eller snarare, orkat hitta, nån att göra detta pararbete med, har börjat så smått själv, genom att läsa Carl Bildts blogg "alla dessa dagar". Jag som hatar politik, men han skriver på ett så bra sätt att man rycks med o vill läsa mer o mer om vad som händer i utrikespolitiken, men visst är det aningens moderat vinklat, men ändå väldigt informativt! Läsvärd!!!
   Idag har jag känt mig dimmig i huvudet, har liksom inte kunnat uträtta nåt bra alls, kom igenom typ 1 o en 3-dels artikel.... INTE bra. Åkte o tränade o blev klar i skallen, väl hemma igen gräddade jag våfflor o sen stod jag upp o ner o målade lister åt pappa... att balansera flera meter långa lister på ett gammalt vinställ va väl inte det enklaste, men skam den som ger sig!
   Fick äntligen ett mail från min D-uppsats handledare,hon lät väldigt kort i tonen, o jag förstod det som att min uppsats inte var prioritet alls, så jag kan nog se mig i himlen efter tilräckligt med poäng detta läsår, o där med CSN bidrag nästa år... kommer bli tight, o till att ta av sparpengar.... sucksucksuck, jag som hade planerat denna termin så bra. Men som man bäddar får man ligga, eller så får jag tampas med skiten en sommar till o kanske lägga upp uppsatsen i Augusti!?! I wish! kommer ju inte hända... suck igen. Menmen tur man har ett jobb som inbringar nåra slantar iaf!
Imorn kommer Tobbe o Carina på middag, blir trevligt o snacka lite me dem, men som den förvirrade människa jag är så ska jag ju jobba till 19, tur syrran gillar o "umgås" haha kan Tobbe få sin beskärda del av det oxå!
   Nu ska jag upp o läsa mer i "Fågelbovägen32",rätt bra,men inte riktigt lika fascinerande som CarlBildts blogg:)
   Gud det måste va nåt fel på mig,eller så kanske jag blivit "vuxen"!
   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0