För mycket pengar, kanske inte alltid är positivt???

Efter att 4st räknat kassan på jobbet idag, så hade vi en betydligt större summa en vi skulle. Skumt. Enda gången man kanske inte vill ha för mkt pengar,vad har hänt? Måste va nån som glömde tömma dagen innan,ja så måste de va!

Galet trött idag. Tobbe o Carina var här igår,trevligt, förutom att Tobbe o syrran brottade ner mig på golvet o kittlade mig så jag nästan grät, o när jag skulle försvara mig gick min fotkejda av:( SADSAD,får be pappa laga den!
Stöp i säng vid 2.17 tror jag,helt galet trött, måste bero på inaktivitet för inte fasen kan 3 h jobb ta på krafterna så... Har haft ett konstigt slut på veckan,har liksom inte orkat ta tag i saker. Men det ska bli ändring!!
Snackade med Tobbe om i sommar, o USA,har ju tvekat om jag ska lägga pengar på en resa dit eller inte. men jag längtar ju "hem" så otrooooligt mkt att det inte går o beskriva. Så utbrast Tobbe "Ibland är du så jäääävla DUM i huvudet" kunde ju inte annat än skratta o dessutom uppskatta att jag har en vän som kan säga så o se mig rakt i ögonen! Sanningen är bra! för jag vet ibland är jag snålare än ja jag vet inte, snålast är det enda som poppar upp i skallen just nu!
Blev så trött på en kund idag," det tar lång tid och händer ingenting" sa hon när jag för andra gången vänligt förklarade att jag inte kunde den avdelning hon ville ha hjälp med. GET THE PICTURE!!! Ibland måste de fatta att vi inte kan jobba fortare än mänskligt.
Nu ska jag se "TakingLives" bra film!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0