Internetlös, abstinensbesvär, eller bara rädd att missa nåt?

har inget internet hemma för tillfället, då operation ta bort alla minnen av Simon o tomas pågår. Äntligen blir vi av med de äckliga medaljongerna på väggarna, men då arbetet ska göras grundligt så betyder det att vi kommer vara utan dator ett tag framöver, eller jag har ju min, men inget Internet.
   Konstigt... man måste liksom åka till skolan o kolla mailen, nu hade jag ju ändå föreläsning men ändå. I helgen kanske jag kan kolla dem på jobbet. Vad är det egentligen som får en att bli smått nervös när man inte kan uppehålla vanan att kolla mailen 2ggr per dag... det måste ju vara nåt sjukt beroende, eller så är det så att jag inte riktigt klarar av o släppa det kontrollbehovet. Andra klarar sig ju. men inte jag, eller jo så farligt e det egentligen inte, men jag väntar DESPERAT efter ett mail från min Handledare på D-uppsatsen, har väntat i en vecka.. snart döööör jag. Hon måste väl ha fått det. NERVÖST! måste ju bli klar med den den här terminen!
   Kunde ialla fall inte komma ut ur föreläsningssalen fort nog o logga in på en dator! Hade dock inte fått ett enda mail av intresse sen i Lördags morse då vi kopplade ner datorn. Synd, på handledaren .... hade fått ännu ett quiz mail från Julian som jag fick 80 av 100 på, liiite stolt!
  dagen har inte blivit som jag tänkt mig, skulle gå upp 8, men jag klarade inte av att kasta benen över sängkanten förrän 9.15... HMMMM Sen skulle jag gå ut o gå, kom i väg typ 10.20, 8 var det jag hade tänkt va?!?! Gick i en timme typ, stötte på en pudel som hette Gunnar, Gunnar liksom, va e det för hundnamn, hette ju huvudtränarn i simklubben förut jue... stackars hund, eller stackars tränare som hade samma namn som en pudel?!?! Kom hem men så fastnade jag med DN o en kopp kaffe.... Sen som vanligt fick jag kasta i mig lunch o in o ut ur duschen för att springa till tåget, som jag dagen till ära missade med en halv minut, för att de måste sätta ner bommarna på min sida perrongen så jag inte kunde springa över spåret. DAMN. gick upp mot bussen, o den som går på motorvägen gick .57, så jag tänkte att då hinner jag. Men ickesanicke, den kom ju inte i tid, så jag tog den som går innervägen, o den tar tiiiiiid o alltid ska det på någon på både rinkeby norra OCH danderydsberg, ligger typ 100m från varann... dessutom kom det på ett 20 tal 9-10 åringar som hördes o syntes o märktes o tog tid på sig att gå av.,. Allmänt störiga me andra ord. Utbytte en mkt menande blick med en jämnårig medpassagerare när vi var framme vid DS. E man elak då?? gammal bitch kanske......
Sen då så tror man att  man ska ha flyt me tunnelbanan, på en o av vid bytesstationen, men när mitt tåg kommer så blinkar "INGEN PÅSTIGNING" o ett tomt mörkt tåg rusar för bi. Mäkta irriterande! Så med andan i halsen landar jag på en föreläsningssals stol med EN minut till godo. Jag avskyr att komma försent. men jag hann... dock är humöret inte på topp.
Nu ska jag väl ta o traska ner mot tekniska o ta tåget hem. Hoppas hitta ett snabb tåg så man slipper massa jobbigt folk som ska av på småtstationerna.....
Sen har jag MASSOR o plugga till Onsdag:(
Så dags o lägga ner det här då!?!?!
Har nog lite internetabstinens ialla fall, bor nog en liten datanörd i mig med. ja så måste det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0