Print, print, printed?

har seriöst suttit här i 2 timmar o skrivit ut artiklar för JOS kursen, snart avlider jag...men har bara 1,5 art. kvar.... Måste ju skriva ut alla på en gång då mamma ska koppla ner sin dator o måla, o jag varken har internet eller skrivare på min.... sucksuck, men sen är det gjort. Nog för att jag svor över att TOM kompendiet var dyrt, men det är nästan så det va värt det, för tid är ju oxå pengar, typ.
Ska iaf ta o ge mig ut i solen ett tag innan jag börjar plugga sen:) Man måste ju bara!!!  E fasen hög av lukten av bläck.... suck

wellwell nog klagande, ha en fantastisk helg alla! Själv ska jag träffa Mirre som flyttat tillbaka till civilisationen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0