Tänker du dricka vin på en torsdag? -Ja det tänker jag!

Syrran tyckte inte att jag borde få det, det är ju torsdag, men jag är så gammal att jag kan bestämma själv, o ett glas vin framför datorn kan inte va så illa. Näe bara gott:)

Dagens diskussion på seminariet i skolan var rätt intressant, Bloggar i alla dess former, varför bloggar man? vad utgör bloggen för funktion i det offentliga samtalet.. etc, inte för att jag sa så mkt ,men jag lyssnade o tog in vad som sas, mot slutet var jag dock rätt sluuuut. inte kul o sitta inomhus när solen skiner på blå himmel ute....
jobbade på em. gick bra trots att det bara var anna o jag.

nu e det nog kanske dags o leta reda på nåt bra på tv, men e det bara jag som hatar det svenska tv utbudet?? det är sämst!! ärligt , riktigt illa!! trots att jag har tillgång till TV1000 o allt.

Sprang ca 2km idag, jag sprang, galet, tyckte min mor o far som träffa på  mig efteråt oxå, tror jag. det såg ut så iaf. men det är deras fel att jag är smått galen:) hha läste nånstans att vi fiskar är "weird-but in a good way" haha. kanske det kanske...

Imorn bär det av till Västerås o morfar, har inte träffat han på ett år, nästan så man skäms, riktigt illa, menmen får ta mig tid o sitta o snacka skit me han imorn, trots sin ålder så har han rätt vettiga åsikter o går att föra en riktig konversation med.  Sen ska jag på Hälla- eller kanske som västmanlänningarna säger - Heeeeeaaaalla haha . Lite IKEA o lite hmm det var nåt annat jag skulle ha oxå, HM kanske... who knows, får sova på saken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0