up and running?

Så mammas dator funkar igen, och således har jag mer tillgång till Internet, dock har jag en bror som inte är så lätt att putta bort från WOW, detta helvetes spel som får alla o sitta som klistrade vid datorerna, alla utom jag o nåra till i bekantskapskretsen....
Bra dock, kan jag följa CBs blogg mer kontinuerligt! o läsa glimras o alla andra jag följer oxå:) bloggmonster, nja men endel är rätt skoj o följa!

Dagens fundering är varför man ödslar tid och bensin för att en vara är prismärkt fel 10:-, o man åker till butiken för att få tillbaka dessa pengar. Kostar mer än det smakar, o om man då bara köpte denna grej  varför märkte man inte på en gång att det var fel, o inte 3 dagar senare... Somliga....men allvarligt 10 kr, orka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0