Lunarstorm, att det finns kvar....


Testade precis att logga in med min uråldriga inloggning på lunarstorm, o det gick. Jisses, trodde för det första att den sidan var uråldrig o för det andra att jag var utkickad.... hahah logga ut fort som attan. patetiskt att människor i 40års åldern har sånt, till o med Facebook är ju bättre!

Helgen har varit ledig:) och spenderats i Västmanland, på Lillön mer bestämt, dock regnade det HELA lördagen så det blev massa kortspel o ritande med Felix o Filippa:) Mina söta kusinbarn. Så regnet överlevdes. Vägen dit var dock låååååång inte så lätt att hitta på alla småvägar mitt i ingenstans o hitta.se s vägbeskrivning är ju värre än värst, nästa gång blir det till o lita på den som bor dit jag ska! Västerfärnebo, dit behöver jag inte åka igen på ett tag.... 4ggr på 3 dar räcker väl, varav 3 inom loppet av 1 timme... hahah
jobb imorn, o vem farao tror på helgen som kommer,läskigt schema, kommer inte kunna sova......


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild=)

2008-08-04 @ 18:07:33
URL: http://fridoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0