Nästan tillbaka i gamla rutiner..

Sjukt att 2 dagars plugg kan få en att falla tillbaka i gamla vanor. O gamla mängder intaget kaffe per dag.....
Har hållit på med uppsatsen i 2 dagar nu, o känner att det går sakta men säkert framåt. Så jag skrev o frågade om jag fick skolka från jobbet imorn. Fick det, men känner mig jätte dum. de får  skrika till om jag behövs. men skulle så gärna vilja bli klar med uppsatsen draft 2!!!  helst innan måndag o jobbar jag på så så bör det gå.

Kollat lite på OS oxå, o läste att simmarna gjorde fiasko på OS, hmmm kolla resten, e fasen bara cykel o segling som gått bra, så peka inte ut endast simmare. o sen är allt relativt, för det var jäkligt många svenska rekord som slogs under OS, även om det inte resulterad i medalj. Spruckna baddräkter däremot.... hmmm-kan man reklamera... eller simma i vanlig baddräkt kanske....

ska väl fortsätta o revisa min discussion del, men får göra det på utskrift. mina ögon gillar inte att sitta framför datorn hela dagen.... faktiskt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0