Och på tredje dagen... hände inte lika mkt som jag hoppats

Tog ju ledigt från jobbet för att plugga hela dagen idag.Men först var ja ju tvungen att handla, fanns nästan ingen frukost. Sen var jag tvungen att träna lite ontontont överallt. O nu sitter jag här.
Mamma ringde från US, hade det bra o soligt, tillskillnad från oss som har regn o regn o mera regn... haha.

Kom o tänka på att det är sorgligt att man ibland nästan vänder ut o in på sig själv för att finnas där för folk, o man försöker hitta på grejer tillsammans. Men sen får man veta, på ett sätt eller annat, men inte rakt -face to face- att man är jobbig, ivägen o får den andra personen att må dåligt. Sjukt frustrerande. Seriöst. va farao har jag gjort? mer än att bara vara mig själv. menmen ännu ett bevis på att jag inte ska tro att jag är nån. För denna personen trodde jag att jag betydde nåt för, men uppenbarligen inte. Tyvärr har vi ju blodsband, annars skulle jag schappa ur ditt liv. så du vet.

Nu ska jag ta mig an 38 sidor uppsats... Har ju inte kommit så långt i dag som jag hade hoppats.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0