So much to do in so little time..

Så är man där igen, har massor o göra, o ingen tid, har nån 24timmar o låna ut, eller åtminstone 12 extra per dygn. sjuk ångest. Skola, jobb o så allt annat som ska o måste göras.. mutter....
Inte mkt nytt jobb är det mest.
Öste båtarna idag, var lugnt först så jag bestämde mig för att ro över, hade inte bensintanken med mig, o ösa Bustern oxå, även om det inte var ett lika stort MÅSTE som förra veckan. Synd bara att det blåste upp till halv storm på vägen tillbaka, så jag fick kämpa för kung o fosterland för o ta mig tillbaka till båtplatsen. men jag lever,har bara ont i händerna o e allmänt sur på mig själv att jag rodde över fast jag inte behövde... wellwell.
OS går som det går, synd på Nystrands medalj miss, men han har ju 50fritt oxå!!

nu ska jag sova!(fast jag egentligen inte har tid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0