Be unique, eller ha åtminstone en egen frisyr!

Man får ju nästan en chock, Sthlms tunnelbana har blivit internationell- står på t-banan på väg till Diva. o så hör jag Nästa station Hötorget, Next stop Hötorget. haha höll på o garva ihjäl mig, men det var ju på tiden, om vi ska hänga me i utvecklingen menar jag. Sen fick det mig att inse att jag inte varit i stan nåt alls i sommar, mer än när jag åkte till Mirre en kväll i juli. Illa, eller bara utvilning från det  som blir min vardag på tisdag o 20 v framåt....

Diva som sagt, gick toppen, blev supernöjd, o hade trevligt, kul o snacka med Johanna, o så går man alltid ut därifrån me lite mer självförtroende än när man kom dit, tänk va lite hårstyling kan göra för världen:) värt o kolla!!  websidan är www.divastockholm.se


Efter Diva besöket så vandrade jag mot gallerian o inhandlade en bläckpatron. Går åt mkt bläck när jag skriver uppsats, pallar inte o korrigera på datorn.
I Gallerian såg jag en tjej vars blogg jag brukar läsa, världen är allt bra liten.
Han me en sväng till Frescati o SUB oxå o lånade en bok jag behövde för en definition i uppsatsen. Det var snabbt gjort, upp för trappen o in bland mina kära F hyllor hitta boken o så ner igen.. 2min max!
Väl hemma så plugga jag en stund, pratade med Mirre o kollade på Jönssonligan med syster. Nu har jag korrigerat allt jag planerat för idag så dags o sova o ta nya friska tag imorn... om det nu går, men har flyt iaf.

Började förresten garva idag, satt på bussen o ett tjejgäng kliver på , i typ 16 års åldern. ALLA fyra har identiska frisyrer, i samma färg o med hårnålarna på EXAKT samma ställe. E inte det lite sjukt, o irriterade blev de, för jag kunde ju inte låta bli att le..haha tragiskt att inte kunna vara lite unik.

Nåt annat jag slogs av idag var hur OTROLIGT många pappor i 20-30års åldern, som var ute med sina barn i barnvagn idag. GULLIGT, får man ens säga så... menmen.

Ha en bra helg alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0