703x10.... Siffror så man blir galen

Har kodat nästan alla mina variabelvärden in i SPSS idag,efter ett litet psykbryt då jag fick en extra variabel bara sådär... men Merja räddade mig! Har iaf kodat in 703 rader me 10 variabler på varje... snacka man har ont i handen. o jag har väl en 200 rader till o knappa imorn bitti....
Sitter o dividerar med mig själv om jag ska träna imorn kväll eller om jag ska stanna i skolan o titta på lärarnas luciatåg. lutar åt det senare, för det skulle va skoj:) Kul me lärare som kan bjuda på sig själva!
Jag ska INTE titta på Idolfinalen. Om Alice vinner, då är det nåt fel på svenska folket. man kan inte bara vara söt, man måste ha karisma också. jag menar inte att hon inte kan sjunga, men hon lämnar inget intryck.... Istället ska jag bowla.

Julhetsen har kommit över svenska folket, ÖVERALLT spelas julmusiken... jag har inte hunnit börja hetsa över julen. Istället har jag en äcklig uppsats att hetsa över. version ett ska va inne på Tisdag fm. INTE riktigt ok med det......
Förstår inte alla som ska åka bort över julen, varför behöver man en "alternativ julafton" åker man bort kan man väl strunta i det, om man inte har småbarn, o bara njuta av semestern, julafton eller inte!?! Sen denna köphysteri. hade just en diskussion med min syster, o vi är inte riktigt från samma planet. för jag skulle definitivt kunna tänka mig en jul där man gav en julklapp var till varann, nåt litet symboliskt typ. så inte mamma behöver gå bankrutt på oss. Men syrran säger att presenterna är det viktigaste, resten spelar ingen roll. Sånt får mig att vilja ge henne en tom låda. För jag kan inte förstå "ha" manin. visst jag blir glad om jag får saker jag behöver som jag inte riktigt har råd att köpa nu. men annars.... nee Julgran, julmust, Kalle anka o julmat o lussebullar.
Men jag vågar inte ens tänka på julen än. Först ska massor me saker klaras av, däribland tandläkar besök.
Jag är inte rädd för att gå till tandläkaren, jag är bara rädd för vad det kostar att komma ut därifrån...... men tänderna ska man ju va rädd om!!
Fick en kommentar av en tjej som tyckte om sättet jag uttycker mig på:) Tack, alltid uppskattat att nån uppskattar det man skriver:)
Nu ska jag ta o plugga lite innan jag ska sova, sen blir det SPSS imorn bitti  med då..... Spännande INTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0