Att döpa sitt barn

OK, jag måste kommentera Adolf Hitler i NJ historien. Fel av affären att inte fixa tårtan, fast iofs, kunde de ju skrivit dit namnet själv, men de kanske ville ha sina 15min of fame. What do I know!?!?!? Iaf så tycker jag att man måste tänka efter typ TRE gånger innan man döper sitt barn till nåt udda. Det betyder inte att man måste döpa dem till nåt vanligt, men herregud Adolf Hitler, kunde de inte hitta på nåt värre, stackars pojke. Helt ärligt, det är inte riktigt ok. faktiskt. Det är inte bara fult, det är nästan osmakligt, o det stackars barnet är lyckligt ovetande. fatta när han börjar high school. Skärpning föräldrar, döp om er själva istället!!

Skolan är slut för detta år:) nice, men det betyder inte lov, bara uppehåll av lektioner o dyl. har nästa grej 090108, en handledar tid, o då förväntas min uppsats i princip va klar. So much for Christmas break. men jag tänker iaf ta lov nu, fram till den 25e.sådeså. ska jobba en massa oxå, men inte röra böcker eller tabeller för analys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig angående namnet, man kan undra vem de tror att de roar eller imponerar på??? IQ Linda Rosing säger jag bara ....

2008-12-20 @ 01:18:31
Postat av: Izza

Stackars barn. Jag ska väl iofs inte säga något om ovanliga namn, även Valkyria har ju en lite mörk betydelse i germanska mytologin, men Adolf Hitler liksom. Ibland undrar man vad folk tänker..

2008-12-20 @ 11:22:29
URL: http://missizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0