Dan före dan före dopparedan

Nu e snart julen här , igen, tycker inte det var så länge sen jag satte mig på planet till USA för semester., Men det var fasen ett halvår sen, o lite mer... no shit.......
Har iaf jobbat idag hela daaaaagen:). O Malin hade me knäck o annat godis o Becca hade med sin berömda saffranslängd med vit choklad:). så det har jag mumsat på, plus Choklad vi fått av Newell Rubbermaid o Stokke:)... Godisfrossa så här innan jul:)

I lördags var jag o  åt me lite gammalt simmarfolk. alltid lika skoj o se dem!! Åt på Mamas o Tapas på Kungsholmen, trevlig atmosfär, god o billig mat ,men oengagerad personal.det var trist.

Har insett att folk blir som galna runt jul, bara att ta sig till jobbet var galet, folk är så fula o klipper filer o slänger sig in framför en, kastar sig ut på övergångsställen o dessutom kör de som krattor överlag. var sjukt irriterad innan jag kom fram o kunde parkera nere hos oss.... MUTTER..

Imorn e jag ledig o ska städa o baka lussebullar:)

Snart kommer tomten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0