I dag kvar av oh-eight!

O man överösesmed såna där 2008 listor, med allt från kändisar, till dödsfall till viktiga händelser. Tänkte över mitt 2008 o det gick fort, året alltså. sjukt fort. särskilt hösten. men nu e det som sagt snart slut...
Känner mig inte helt på topp, ont i huvet o småförkyld. men det ska la gå ska ju på fest o grejer imorn.
Fika med tobbe idag. Han var inge glad. det är jobbigt när man inte hittar nåt bra som gör att man muntrar upp honom. Lite kanske  jag lyckades. som tur är fattar han vad jag menar trots att jag inte alltid hittar ord när jag ska förklara nåt.... Well well hoppas allt löser sig....

För snart börjar ett nytt år, får se vad det har att erbjuda. hatar Januari, men bara den månaden tar slut ska det nog ordna sig tror ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0