Jaha, du har alltså INTE gjort nåt me håret?!!

Fikade som sagt med tobbe idag, Men först träffade jag på Carro P, som fått ett barn till:) måste vart grymt länge sen jag träffa henne, för son  nummer 2 var 10mån..... O så hejjade jag på Alexandra på Vagabond, stod o snackade ett bra tag, tills jag kom på att jag skulle träffa Tobbe...haha tur det va han:)

När vi möttes sa han : har du gjort nåt med håret, typ gjort det mörkare??
Näe sa jag, det här är min naturliga hårfärg....
Jaha, så du har alltså INTE gjort nåt me håret??
Precis..

skumt att en av ens närmsta vänner inte vet att jag tok slingar håret... hahaha men nåra hemlisar måste man få ha även för dem......

Sen hade vi högljudda diskussioner om dåliga lärare o feminism.... haha. va nån som kolla snett vid borde bredvid när jag hävdade att kvinnor visst objektifierar män i media, jag skulle ge en miljon för att ha sex med Wentworth Miller, sa jag, o Tobbe höll på att garva ihjäl sig åt mitt resonemang, men han höll med. Tjejen vid bordet bredvid tyckte antagligen att jag var galen, men who cares?!?!

Spinning nu!

Kommentarer
Postat av: Mom

Hmmm individer av det motsatta könet till oss brukar inte lägga märke till så'na enkla saker som hårfärg , nya kläder eller förändringar överhuvudtaget!! Om man inte målar om deras bil eller dator eller så.....

Du har HELT rätt vad det gäller objektifiering av män i Tv serier och vad det gäller Prison Break så fullkomligt KRYLLAR det av SIGO's !!!! Wentworth Miller, Dominique Purcell, han som spelar Sucre.... YOU NAME IT !!!! Är övertygad om att det är kvinnor som har gjort castings till den serien, är inte du ?????

2008-12-10 @ 03:37:17
Postat av: Alexandra

Tycker om ditt sätt att uttrycka dig :)

2008-12-11 @ 12:15:08
URL: http://alexa88blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0