KOM2 tenta.....11h och 40min bort

mmm 10 imorn bitti börjar den. KOM2 tentan... suck, tyckte nyss vi skrev KOM1... tiden verkligen flyger fram.
Har pluggat sen 9 imorse. så nu får det banne mig va nog!!!

Pratade me Annica, hon kommer den 19e. O den 20e ska vi ha simträff. det ska bli sjukt skoj. riktigt länge sen jag träffade vissa, o inte så länge sen de andra, men simmarkompisar är som jag sagt, guld, så det är kul jämt!!!

Men först ska det ju skrivas B-uppsats ... fin ordning jag kommer få på uppsatserna ... C-B-D... wellwell.

Hörde att bragdguldet går till en paralympcis kille. det gör mig glad, jag är så sjukt imponerad av alla dem. så de ska ha ett varsitt bragdguld egentligen. de smäller 1000ggr högre än Zlatan. så deså.

SAAB kanske ska säljas... bra där GM... eller e det kanske bra där SAAB. som en kille sa , man måste sälja sitt varumärke bättre. SAAB förknippas bara med dyra bilar som inte är lätta att laga. man måste ha original delar för o fixa dem, o vissa verkstäder tar inte emot dem... gissa varför folk inte väljer typ VOLVO o SAAB, men även FIAT. näe det är FORD man ska ha, kan man köpa delar på Biltema! joråsåatte......:)

Näe men sova nurå!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0