Lika fort som den kom är den över!

julen alltså, den har bara flugit förbi som en virvelvind. Tjoff så  va det slut. O lite skönt e det. Ingen hets över det mer. Hade severe ångest över syrrans julklapp.... vad köpa liksom. men det löste sig till slut. Sen att människan ska till eriksdalsbadet o simma det övergår mitt förstånd. sen att jag hatar den simhallen för att det verkligen ALDRIG gått bra där e en annan femma.men fatta avståndet. kommer bli ett projekt att ta sig dit. O sorry to say it, men min syster är inte direkt ett träningsfreak.....wellwell, inte mina problems. men personligen har hyser jag seriöst AGG mot den simhallen. Trögt vatten!! För er som simmar!! både 50 och 25m bassängen har läskigt trögt vatten!

Inte mkt på kartan just nu mer än jobb o uppsatsskrivande. Nyår på onsdag. vill inte ha klänning, men har iaf en som är OK. så jag ska nog överleva tror jag.

Ska väl fortsätta printa mina MMS siffror. väldigt underhållande sysselsättning en lördag.....eller inte:) men It's gotta be done!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0