Pepparkaksdoft

det luktar pepparkakor i hela huset. Syrran har bakat. Jag noterar, för senaste åren har det bara varit jag som stått o kavlat pepparkaksdeg till förbannelse. Men nu har jag provsmakat, o syrran får godkänt, även om en del bockar o grisar blev lite svarta...:) men brända pepparkakor är gott, så det göööör inget.

Sen jag då, orkade inte gå upp 9 i morse, hade sån huvudvärk att tanken på att lyfta huvudet från kudden inte var så trevlig. så jag gick upp 10, då var huvudet helt ok. sen lyckades jag me konststycket att va lite huslig medan tevattnet kokade. Plockade ur o i diskmaskinen, vek tvätt o slängde in en ny maskin, o sen pressade jag apelsinjuice till alla... bör tillägga att vår vattenkokare inte är ny...... ahaha

Skulle plugga järnet, men jag träffa på annica på msn, o sen messa tobbe, så nu ska jag iväg o fika me honom. det är skoj, men jag får dåligt samvete.... för jag BORDE ju plugga, men jag jobbar nog bäst under press, o det blir plugg hela ons-fre så jag hoppas det löser sig för om en vecka ska 1:a versionen in. Undrar va de tror om oss, att vi är värsta superpeoples eller?!?!?! Förmodligen. Underligt. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0