"Santa can you hear me, I've been so good this year"

Hhaha eller inte.
Julförberedelserna vi sysslat med hela dagen har gett mig äkta julkänsla, finally. tog bara 23 dagar... men bättre sent än aldrig!! Städat, bakat, klätt julgran, lagat mat o ätit lussebullar o druckit glögg-har hunnit med en hel del idag:)
O just det slog in alla julklappar oxå, eller alla o alla men de jag har!!!

Köpte en julklapp till pappa iaf, har debatterat med mig själv i flera veckor, men kom fram till att jag inte kan ta emot en utan att ge en. Men det blev en julklapp jag o syskonen kan dra nytta av på landet oxå.

Hoppas julen blir bra nu, vill att alla ska ha en toppenjul, men det verkar vara omöjligt med min dysfunktionella familj, eller eg. så¨är närmaste familjen inte alls dysfunktionell, bara den del som eg. inte hör hit. Förstår mig inte på somliga. Men kan ändå inte släppa att jag vill att alla i hela sverige ska få en bra jul, inkluderat pappa. men pappa kommer förstöra mammas jul, o det känns som om det är mitt fel för att jag inte ryter till. Hur mycket jag än vill, så är det nån jäkla mesig del av mitt samvete som inte kan. det går emot den delens principer. typ. jag kan inte förklara.... Gaaaahh Julen ska bli skoj, o mysig me julgran o god mat o lussebullar(även kallade julgaltar lärde jag mig idag), men jag är rädd att julen  ska bli fel också. Hur jag än tänker ut smarta planer för att alla ska bli glada, så funkar det inte om inte alla andra är villiga att spela med enligt de reglerna. MUTTER

men nu ska jag sluta va dyster
Om 7 min är det ju JULAFTON

You better watch out you better not cry you better not pout I'm telling you why, Santa Claus is coming to town!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mom

God Jul ma petite grenouille !!

2008-12-24 @ 01:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0