Staffan var en stalledräng...

Satt kvar till sent i skolan igår. Lärarna skulle ju ha luciatåg, o visst var det skoj att se dem i tidningsstjärngossestrutar me glitter sjungandes Staffan var en stalledräng. men det var inte så kul att vänta o vänta o vänta... de hade kårpub så de släckte ner så jag inte kunde plugga o alla de jag känner stack hem tidigt. så jag kände mig lite väl malplacerad och påmindes än en gång varför jag inte vill va student. Kårpubar e inte min grej.

Var o bowla me Bea, Becca o en massa folk igår, skoj var det men tiden går så fort när man har roligt... Efter det följde jag med hem till Bea o Fredrik o drack glögg o spelade Nintendo Wii, blev bowling, Tennis, baseball o golf, jag var SÄMST i de två sistnämnda, men det viktigaste e ju inte att vinna.... elller?!?!?!:=)

Dagen har ägnats åt studier, när jag väl pallrade mig upp ur sängen. Veckans tidiga mornar o sena kvällar tog ut sin rätt o jag sov som en gris till 10 o det va såååååå underbart!!!!

Nu sitter jag o syrran o Mamma o tittar på Sunes Jul, som vi gör varje år nån gång i December, vi kollar hela kalendern rakt igenom. Totally love it.  Avsnitt 14 e mitt favvo! http://www.youtube.com/watch?v=i30SgAkDHL8 Håkan e så bra "nästa år ska jag stoppa de i Sunes strumpor så han får springa fyra varv" eller
Håkan: "Varför skriver du H på den där grisen?
Sune:För att den heter HHHolger.
Sune:Å varför skriver du S på den där fula getabocken?
Håkan: För att den heter sss ,sun, Siiigurd!

Sunes jul är en RIKTIG julkalender. En BRA julkalender. Inte nåt skräp som årets. Eller den hemska som var 1987-Marias barn. usch minns den fast jag bara var 5 år när den gick.......
Jag får minusmuskler i ansiktet bara jag  tänker på den!!

Glad Lucia alla!

Imorn kväll e det dags....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0