Jag är kär...

Inte som man kunde hoppas, så här på Alla Hjärtans Dag, i nån trevlig kille jag sprungit på, men i ett par skor, haha. Alla som känner mig vet att jag fullkomligen HATAR att köpa skor, bara tanken på skoshopping gör mig på taskigt humör. Jag har både breda och långa fötter, vilket gör att det knappt funnits skor i min storlek sen jag gick typ i 5:an eller nåt... Men idag, när jag egentligen var på jakt efter ett par nya gympaskor, så sprang jag på ett par jättecoola pumps, som passade, hör o häpna:) så nu väntar jag bara på att det ska bli lite varmare:)

Annars har dagen spenderats mest med studiebesök/intervju inför granskningsuppgiften i skolan. Jag o en klasskompis var på Springtime. Blev väldigt väl mottagna o fick bra svar på frågorna. Mkt trevliga atmosfär o intressanta arbetsuppgifter de jobbade me:). Vi fick till o med va me om "Springtime-klassikern" o fick varsin nybakt kanelbulle, som alla kunder får enligt tradition:)

Men hoppas alla får en bra Alla Hjärtans Dag då... jag har ingen o mysa med, så det blir en kväll på gymet o sen framför datorn... måste skriva rent intervju anteckningarna tills imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0