Måndag hela veckan?!

Jisses måndag igen... va hände med förra veckan?? O Januari med för den delen... Önskar verkligen ett dygn vore 48timmar... Har inte tid till nåt, men ändå sitter jag här, är så förbannat (ursäkta språket) trött... Haft föreläsning i 3 h om medierätt.. Trodde jag skulle få sova imorn, men näe vi ska ses för grupparbete kl 10. Men egentligen är väl det lika bra, får man ut mer av dagen...
Sjukt va mkt det står om barnvagnar förresten... hahaha.
Blir mörkrädd när jag ser en artikel om att kroppsfixeringen gått ner i så låga åldrar som 7 år.... usch. Satt bredvid ett irriterande gäng killar i åldern typ 20-25 idag, på föreläsningen. Mitt i alltihopa reser sig en tjej o går ut, o en av killarna säger " shit va smal hon var" "jag tycker dem är fiiiina" svarar en annan... Måste ju säga att Kille no 1 hade rätt reaktion, hon var fasen nästintill anorektisk...
well well, lite middag, sen plugg o sen pump då!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0