Slutet på Foppa-eran??

Läste nyss att "Foppa" troligen inte gör comeback i NHL, men igår läste jag att han skulle tänka över vilken klubb han skulle välja... Man blir ju förvirrad. Synd ialla fall, men rätt förståeligt efter alla skador i problem han dragits med på sistone. Men vem kommer göra om bedriften med det coolaste målet nånsin, från OS i Lillehammer -94?image23
från wikipedia.
Hittade ingen bättre bild som funkade, men ni vet vad jag menar, minns det till o med jag, var nästan 12 år..... rysligt länge sen... Men ooooo va bra han var, och har varit genom åren!

Imorn ska jag på PRECIS möte, på Berns, rätt coolt, ska bli intressant iaf! men lite scary är det!!!
menmen dags o sova nu då om jag ska vara talbar kl 7 imorn bitti.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0