2008 already!

Tiden går fort när man har roligt, sägs det ju iaf... sen om jag har haft roligt vet ja inte men fort har tiden har flygit förbi... huxflux e det 2008 jue!

Julen kom o gick fick en massa "bra o ha saker" och lite smått o gott. På nyår hade jag Jenny från tyskland här, hände inte mkt, jobbade o tog det lugnt!. Sen var jenny kvar tills fredag, tog en sväng i gamla stan o till vasa museet o en middag+fika me Anna.

Igår gifte sig kusin-vitamin Pernilla med sin Peter, det var ett riktigt fint bröllop! skoj oxå, fast man knappt kände nån. jag hamna mellan moster Rita o kusinens kusin Fredrik, rätt bra bordsplacering iaf!

har eg inte hänt så mkt dragit ner på jobbandet, o från i morn ska jag PLUGGA massor, det behövs, ska bara me brorsan till frisören imorn kväll, själv var jag där i torsdags, nice o fixa sig lite!

anyhow
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0