Blodröda naglar

Köpte nytt nagellack igår, såg på tv o det var så fint, tyvärr var det inte lika mkt brunt i det jag fick tag i som det jag villa ha, menmen det funkar, får lägga på ett lager till efter jobbet.
 Efter jobbet ja... ångrar nåt så gruvligt att jag sa ja till attt jobba, mår inte bra o borde verkligen plugga, sista rycket nu innan terminsstarten. Men lovat e lovat o Ipren gör underverk. O trots att håret inte är tvättat så e det fullt ok att gå ut i, jag menar 3h på jobbet who cares hur man ser ut, lite kanske, men idag e det ok! Tackar världens bästa frisör Johanna för det! kolla in www.divastockholm.se !!
Borde gå o fixa naglarna på riktigt oxå, men har inte så mkt pengar just nu, fattar inte vart decemberlönen försvunnit.... suck menmen lön om en vecka:) yay!

Dags o dra sig mot jobbet, måste stryka till skjortan lite, o så tänkte jag smöra lite för Oskar o se om jag kan få hans tröja, han slutar ju ändå idag:) Om jag nu kommer ihåg, minnet e bra men kort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0