Filmkväll!

Ska äntligen få se första 10 min av Secret Window Johnny Depp:) tror att toda la familia ska se filmen, så jag kan se på stoooor TV:).
dagen spenderades på jobbet, framför tvn o på gymmet. Blev alltså inget pluggande. Kunde inte för mitt liv förstå vad det var som gjorde att jag vaknade av mig själv i morse, tills jag öppnade ögonen o såg att det var SOL ute, jisses amalia, den har vi inte haft nån bekantskap me på länge... NICE. Sen började ett konstigt ljud genljuda i mitt sovrum, fattade inte va det var först, men sen gick ett Liljeholmens upp o jag svarade i mobilen... hade på ljudlöst o med vibrator på.... hehe. Så jag åkte o jobbade mellan 12 o 15, sen hem o bara orkade inte börja plugga, så det blev lite One Tree Hill, o sen O.C, båda avsnitt som jag inte sett:) Sen drog jag till gymet o körde Combat, känns att man inte tränat ordentligt på länge, men jag tog i så gott det gick, tror dock att jag har en begynnande förkylning i kroppen:) perkele liksom....

Börjar skolan den 21a,med skräckblandad förtjusning, kan jag sånt här`???. Sen kommer jag åka på att betala till två studenkårer, eftersom jag måste vara registrerad på uni. oxå för att kunna skriva uppsatsen.. trodde nya institutionen hörde till SUS, men uppenbarligen inte... well well, 200kr extra överlever ja välle!

Näe in i duschen me mig nu, sen movietime!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0