...hold on to the ones who really care!

Hej! Vad Händer Vad ska du göra ikväll?Kram

SMS från en gammal gymnasieklasskompis! Länge sen jag fick ett sånt, har känt mig väldigt ensam på sistone, med tanke på att mina mobilräkningar fallit från 400kr till ca 130, så visar det väl att man inte har ett liv, eller??
   Efter detta SMS så ändrades iaf mina kvällsplaner från plugg till utgång, har inte träffat P sen hmm jag tror det var 2002 eller möjligen 2003.... sjukt kul o träffa henne igen, o dessutom komma ut bland folk, även om jag träffat på en hel del nytt sådant nu första veckan på JMK..... Men jag behöver  verkligen vidga min socialakrets, kan inte bara bestå av folk på jobbet, det funkar inte!!!!!
 Så jisses va glad jag blev, P är verkligen skoj, händer alltid nåt när hon är i närheten, !!! O även om jag verkligen verkligen verkligen borde plugga så måste man leva livet lite ibland me! för o orka liksom!!!!  Trodde jag tappat P efter mina år i USA, men facebook e en rätt trevlig uppfinning:) eller va säger ni?? Jaja jag vet att jag är datanörd, men nästan alla har ändå FB, o det är kul. Hitta en gammal simmarkompis för bara ett par dagar sen!!

Hade föreläsning om mediehistoria idag, han va bra, men jisses va han babbla, snacka om att pennan glödde.... holy smokes, hade fasen kramp i handleden...... Men som sagt., en bra föreläsning!
Så plugga får bli imorn.... ska ju jobba på söndag, för C, inte så stor lust, men lovat e lovat! Hahah va ska det bli av mig... Fick frågan " vad ska du bli när du blir stor" (av en som är född samma år som mig!!!!), Stor till o börja med sa jag. man måste ju liksom börja nånstans jue!! RIght!!!????

Näe nu ska jag väl gå o leta rätt på nåt vettigt o ha på mig, thank god for Söder!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0