Pluggsunking

Har pluggat en MASSA de senaste dagarna, det leder alltid till samma sak, man blir sunkig som få. Brorsans gamla joggingbrallor, som är x antal cm för långa:), nån gammal t-shirt man hittar längst ner, längst underst i lådan, o så en myströja över.. Håret uppsnurrat i en knut på huvudet, o så NADA smink... har inte haft en gnutta smink på en vecka, tror min hy gillar det, o definitivt mina ögon, som är allergiska mot mascara o sånt...
Kommit en bra bit på väg, inte nära att va klar, men en rejäl uppryckning har det blivit, måste bli av med-ursäkta franskan-skiten snart!
Idag är dock motivationen inte på topp, nån ringde kl 7 imorse o jag hoppar ur sängen o fattar inte vad det är som låter... syrran svara, men jag kunde verkligen inte somna om, kl 9 fick jag ett sms, å då först började jag slumra till, bra där.... SÅ nu har jag mest degat framför One Tree Hill:) Men det ska pluggas i dag me.
Bör nog inte träna idag, tror jag tränat sönder min stackars överkropp... haha. Men skönt o kunna träna så mkt man vill:) får se, kanske glider iväg på yoga, gillar inte instruktören, men ibland får man överse med sånt!

hur kunde förresten Zlatan vinna Jerringpriset i måndags??? över de andra 4.... suck.... Dock väldigt imponerad över alla paralympics simmar,  o andra idrottare, borde finnas mer priser till dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0