Ja visste väl det!

Att den där Rainbow attraktionen på Liseberg inte va att lita på.... jag ÄLSKAR att åka grejer på Grönan o Liseberg, men jag åker inte Rainbow, Fritt Fall, Extreme eller de hemska Slänggungorna... av vissa skäl. men jag har testat alla Fritt Fall har jag  åkt ett tiotalgånger, men numer tror jag inte på det, Rainbow gillade jag aldrig, Extreme knakade nåt väldigt när jag åkte o slänggungerna är ju bara rena självmordsdrömmen... rostigakedjor/hög fart/ jag väger inte 45kg..... kan gå illa!!!

Måste skriva en rad om min favoritsimtränare som gick bort i cancer 6/7, Micke "Frisken" Frisk, livet är bra orättvist ibland. Micke var en person som alla gillade, han delade med sig av glädje, men även sorg, hade alltid ett vänligt uppmuntrande ord tillövers, även om man inte gjorde bra ifrån sig på tävling, o han tvingade mig inte att simma bröstsim, jag fick välja på rygg el. fjäril stället. men viktigast av allt HE MADE A DIFFERENCE!!!! o jag fick aldrig chansen att tala om hur mkt han betydde för mig under mina sena tonår. o nu med. Träffade honom senast i Oktober -07, på 50manna, o möttes av ett Tjeeeeeeeennnnnnnaaaaa Natta, hur e läget??? ALLTID ALLTID lika välkomnande o mån om att alla skulle vara "en i gänget". Vila i frid underbara människa!!! It's not good bye, it's see ya later!

Till nåt roligare- Annica fick en dotter i morse!!! grattis till henne och Oscar!!! alla verkar må bra:)

Har vart tillbaka i sverige sen i torsdags... livet är bra mkt tråkigare här... men det är smällar man får ta.... jobbat i 2 dagar o börjar väl få koll på läget, tror jag... hahah. inte helt outoftheloop nu...:)

annars inte mkt nytt... tror jag. jo förlåt för alla födelsedagar jag inte kom ihåg när jag va borta... Stefan, Niklas, Jess, you name it.....

Kommentarer
Postat av: GM

Ha en bra dag =)

2008-07-22 @ 14:26:52
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0