Måste få klaga på värmen!

Idag bara måste jag få klaga på värmen. Flöt nästan bort på jobbet... galet varmt, o det var inte bara jag som kände mig dum i huvudet. riktigt retarded faktiskt, var tvungen att tänka efter 2ggr innan jag fattade vad folk sa... hemskt!
O de som ska laga ACn, de bryr sig ju inte nämnvärt....
NU måste jag packa, ska till morbror Christers landställe imorn, o hälsa på honom o hans fru o kusin Pernilla o hennes familj. Har aldrig varit där, men det ska bli skoj !!! Bada e ju aldrig fel!!!:)

men först jobb imorn då-- 10 -19, eller eg 09.55-19.10, den där extra kvarten är lååååång, *LOL*

Kommentarer
Postat av: Emil

Samma här. Det är så jäkla varmt. Håller på att dö. Sitter och dricker ramlösa efter ramlösa bara för att hålla mig vid liv :)

2008-08-01 @ 12:17:06
URL: http://iwoulddieforlidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0