Nu är det sommar o sol:)

Ibland undrar jag hur det kommer sig att tiden går så fort, imorn är det redan torsdag o min 7 jobbdag av 8 på raken. Det känns i kroppen, men det är ju överlevbart.
Varmt idag, jag o Angelina åt glass ute på lunchen, strax höger om motorvägen, haha fick iaf lite sol o frisk luft!!
Efter jobbet blev det 1 timmes träning, trots att jag var rätt trött o varm efter jobbet.

Sjukt stolt över mig själv, igår pluggade jag i 5 timmar:) så nu har jag kommit en liten bit till på uppsatsen, men idag var det för varmt o sent o sätta igång....

I lördags spelade jag TP med lite folk, o mitt lag vann, nästan, näe det blev oavgjort, men det var skoj:) o jag blev helt paff att jag kom ihåg hur lång tid det tog att måla Mona Lisa:). vilka udda grejer man lägger på minnet alltså....

Hoppas alla njuter av värmen o solen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0