På Skavlöten finns det ormar.....

Första dagen på sommarlovet! Så nice!!! men D-uppsatsen finns ju i bakhuvudet precis som senaste året, jag ska göra färdigt den i sommar, bara måste!!! Orkar inte ha den hängande över mig längre, o den här terminen var det ju faktiskt inte mitt fel att den inte blev färdig.
Var på Skavlöten me lite folk på jobbet idag, grillade lite korv o njöt av solen. Mitt i alltihopa kom en vidrig liten orm slingrandes, precis bredvid mig, fy fn, jag o Malin bokstavligen hoppade upp på nåra pålar som stod där tills ormen var borta, tur man hade solglasögon när man nästan började grina, så gammal som man är. Kan inte förklara varför, men jag bara avskyr ormar......
Sen såg vi en Maradona wannabe i lila speedos o vita tubsockor, vidrig han me, riktigt vidrig, tur han hölls sig från småbarnen iaf!

Bild på badet i Skavlöten.johan sainz, www.taby.se

Kommentarer
Postat av: Caroline

Avskyr också omrmar .. Stötte på en i sommras med min hund , vi var endast några cm ifrån den .. scary!

2008-08-10 @ 16:16:05
URL: http://carolinemode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0