Freakin' förkyld

Hmm, jag som gått o irriterat mig på att förkylningen inte brutit ut, wellwell i natt gjorde den det... en sån där läskigt " det kliar jättemkt i ögonen" förkylning....  Lyckades iaf att inte nysa nån kund rakt i ansiktet på jobbet...:)

Anders den stackarn däremot, näe alltså jag nös han väl inte rakt i ansiktet, men jag nös som en galning när vi var o fikade på eftermiddagen... var iaf skoj o träffa honom, var ett tag sen sist. Blev ett par timmars skitsnack:)

NU på kvällen har jag suttit o surfat runt lite o hitta nåra bilder från midsommar, o om man själv e med på dem bör man ju ha lite rätt o ta dem:) right?!?! inte upphovsrättsligt eg, men för eget bruk, eftersom ingen frågat o de fick publicera dem online:)

nu ska jag gå o dricka nåt varmt o hoppas på att förkylningshvetet lägger sig. Imorn har jag föreläsning o sen middag me Mirre:) nicenice.


 Nästan ett år sen, believe it or not.... jisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0