It's my birthday, and I cry if I want to!

Tjugosex. Redan? Va hände med förra året? Gammal? Jag som brukar han sån grym åldersnoja, känner mig rätt lugn, 26, tjugoSEX, istället för 25. Det är ok, man kan ta det. Lite skrämmande att vara närme 30 än 20, menmen det ska la gå det med. O så är det så att man verkligen inte blir äldre än man gör sig. Så jag tror jag skippar o gråta idag:)
Däremot SKA jag sticka till gymmet, i morn är det 3v sen sist, jäkla förkylning,men nu är hostan ok så då åker jag ändå, min present till mig själv! har fasen abstinens!!!
Syster fick mig att köpa ett par till vårskor igår, jäkla övertalning.. jag behöver inte ens skor, men blir så förvånad att de passar så jag typ köper dem bara för det.. haha. Nä men syrran, liksom pappa, tycker jag springer omkring för mkt i gympaskor, Me love sneakers!! det är ju så bekvämt, men pappa säger att det är därför jag har så breda fötter, yeah right... men jag har inte köpt nå nya gympaskor sen jag bodde i USA...o jag kan inte hitta nåra nya jag gillar, så kanske bra o ha nåt o variera med?
Min väska gick sönder igår, på ett sånt sätt att den inte går o laga:(, tog fram en gammal jag har o växlar med när jag inte går i skolan, men syster, igen, deklarerade att den var FUL, o lånade helt sonika ut en av hennes egna till mig, jag tycker inte att min väska är ful, men den är lite liten när man ska ha me block o böcker o lunch o allt till skolan. Så systeryster gjorde väl en god gärning... ska ut efter tentan o leta rätt på en ny egen. Gud jag som skulle hålla i mina pengar om jag ska till USA i sommar... suck....

wellwell dags o dra till gymmet då om jag ska hinna baka kanelbullar oxå! har lovat ett tag, men har så mkt i skolan att jag inte kunnat ta mig tid. men som jag skrev till Lisa -idag får Habermas & Co vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0