Nu får det vara nog.

Nu har jag vart sjuk i 3 dagar,nu har jag inte lust med det mer, vill gå o träna, men även jag har så mkt sunt förnuft nuförtiden att jag inser att ett combatpass inte är på fråga när man flåsar som bara den av att gå upp för trappen... Hatar o va förkyld... ger det den här veckan, sen får det va nog, då går jag till gymmet iaf. Jag som precis lyckats komma igång med lagom mkt träning igen, ångest....

Var på lite utbildning på jobbet idag, det var givande!
Inte hunnit plugga så mkt som jag borde.... hoppas jag hinner läsa ifatt. då de har nån slags förkärlek ¨för grupparbete på den här kursen... SUCK. finns det nåt bra med det egentligen, näe, inte enligt mig....

Middag me Mirre igår:) kul o träffa henne, men ät för guds skull inte paellan i kungshallarna, inte god alls!!!!!

Nu ska jag ta mig lite kaffe o fortsätta läsa om masscommunication!

over 'n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0