Back in town

Efter tre underbart avslappnade dagar är jag tillbaka från Landet, o hemma igen:) Back in business så att säga. Var skönt att slappna av ett tag, men verkligeheten försvinner ju inte för att man åker ut o sätter sig på en ö:)
Hade sällskap lite då o då av Tobbe o Carina:) blir så tyst å va där själv. tyvärr så var vädret mestadels SÄMST; men jag trotsade det o var ute nästan hela dagarna. Fiskade, stapla ved o pluggade på bryggan! tyvärr har det resulterat i ett ojämnt rött(solbränt) ansikte, molnen släpper igenom mer än man tror...
Idag ringde min handledare, på en lördag..... ?!?!?! iaf ick jag positiv feedback på min uppsats så nu är det bara o fortsätta.. Samtidigt som det börjar ny kurs på JMK på måndag... många bollar o hålla i luften, well well de ska la gå..... Köpte precis böcker på bokus.se, sjukt att de är 200kr billigare än Akademibokhandeln... många bäckar små liksom! menmen va sista kurslitteraturen jag behövde köpa för den här terminen:).

Kanske dags o gå o sätta tänderna i den bok jag har....
eller äta lite kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0