Dansshow o Pizzamiddag

Nu är helgen slut, igen. Men fick ett trevligt avslut, var å såg Marias dansshow på Tibble, mkt kul o kolla på!! Alla va så duktiga, men favoriten var lille Filip 3(eller4)år som inte hade lust att va me, utan bara ville säga Hej till publiken, eller var det kanske mamma:)

Efter showen åkte jag o Becca å käka middag i Kragsta, jag åt pizza som egentligen inte gillar pizza, men det var gott! Ute i solen liksom:) MM mkt trevlig kväll!
Undrar vad det är med mig o pizza, för jag gillade ju det när jag var liten, kanske bara så att jag intalat mig själv att jag inte ska gilla det... skumt, men nybakt pizza i solen va faktiskt gott.

Sen en sak till Krokis e pappa, galet säger jag, ofta sa brorsan. Vart är världen på väg???

Förresten är Assault on Precinct 13 på 4an bra!! kolla NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0