det blir inte alltid som man vill,

men det blir på nåt vis.
Tråkigt me hockeyn, Canada matchen var ju bra, o kul o kolla på. Men Finlandsmatchen var faktiskt inte mkt att hänga i julgranen... faktiskt. Hade ju laddat upp dragit me stackars Mirre o Becca till O'learys i hopp om bra stämning o kanske vinst. men det var lamt, mkt lamt. jag fick sitta o kämpa för att va tyst o inte göra bort mig. det var riktigt jobbigt. Det roligaste o bästa som hände var när servitören hällde ut en öl(av misstag), på en av perkelefinnarna som masat sig dit.. HAHA.
Näe hockey ska ses live, eller me syrran ,då kan man skrika lite iaf:)
Dock så tycker jag Tre Kronor överlag gjorde bra ifrån sig. min favvokedja 80-9-97 va bra i nästan alla lägen! Hörnqvist va oxå me, lite aggresiv igår bara:) O jag undrar fortfarande varför han kallas "bengan"??? O Frögren som kallas "grogg &bananer" känner mig lite out of the loop....
Nu ska jag plugga vidare o slänga ett öga på finalen Can-Rus . Hoppas att Ryssarna tar det. även om jag egentligen inte gillar ryssarna sådär, så behöver kanadensarna ett slag på näsan, o jag klarar verkligen inte av Sidney Crosbys attityd, även om han nu inte varit me i VM, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej vad synd :(

2008-05-19 @ 12:46:31
URL: http://dashaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0