I have it all

När det kommer till biljetter o så alltså:) Bokade det sista inför USA trippen i sommar:) En massa mysiga redeye flights för mig, men det ska funka, tjänar ju mer tid på det:) vill ju inte flyga bort dagarna jue:) Blir Seattle först, ska försöka hinna göra allt jag inte hann när jag bodde där... vilket var en del.., träffa kompisar som bor kvar, o så umgås med "mina" barn, hinner till o me fira Julians födelsedag:) innan det bär av till Boston o lite Indenpendence Day firande NICENICENICE.
Sooooo looking forward to, men först en presentation o en tenta o klara av:( less, så less på't!!!!!!
Jobb hela helgen, kampanj, folk överallt, men känner att vi har koll på allt, mestadels iaf!!
Imorn ska jag ta o ta mig till Marias dansshow oxå, me Becca o Oskar, skojskoj, länge sen jag såg nåt sånt...
Nu har jag lovat systeryster o kolla på American Pie 2, den e ju rätt skoj:)
Förresten, att svenskarna skulle betett sig dåligt o va dräggigare än de finska spelarna på VM, no way Jose!, skärp er finska media!!! Ta er medalj and shut the h-ll up!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0